Opinia użytkownika: Ewa_367
Dotycząca firmy: Alfa
Treść opinii: Moja cierpliwość się skończyła. Panie pracujące w recepcji powinny być wizytówką firmy i robić wszystko żeby przyciągać klientów niestety robią wszystko ale żeby tych klientów ubywało. Nie pierwszy raz chciałam się dziś zarejestrować do przychodni telefonicznie (jest mi tak wygodniej ponieważ mam małe dziecko i nie muszę go rano zrywać z łóżka i ciągnąć do lekarza ) i nie pierwszy raz usłyszałam od Pani ( która w pracy to była chyba za karę ) że "nie ma numerków do pani doktor", dodam że wczoraj poprosiłam kogoś by zarejestrował mnie będąc w przychodni i również usłyszał że już nie ma numerków. Tak jest bardzo często. Ja już nie wiem o której powinno się tam dzwonić żeby jeszcze coś udało się załatwić a co do dzwonienia to też zupełnie inna bajka, najpierw włącza się jakiś automat który sobie coś tam gada i każe wybierać numerki żeby połączyć się z rejestracją, a jak już wybierze się odpowiedni numerek to czeka i czeka aż ktoś łaskawie odbierze albo i nie Co do pozostałego personelu przychodni to chyba stara się nadrobić zachowanie Pań z recepcji chociaż nie zawsze im to wychodzi.