Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: nattan

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: Niedawno otworzyłem w tym banku internetowe konto Comfort Direct. Bardzo sympatycznie ustalono ze mną przez telefon termin dostarczenia dokumentów przez kuriera, konsultanci banku byli ze mną w regularnym, ale nie natarczywym kontakcie telefonicznym do momentu, gdy aktywowałem wszystkie kody dostępu.Zacząłem korzystać z systemu internetowego i uważam, że jest bardzo przyjazny dla użytkownika. Posiada czytelne i intuicyjne menu, podręczny kalendarz, kalkulator i kurs walut. Wprost z panelu klienta można wysłać wniosek o kartę kredytową czy założyć lokatę. System jest też kompatybilny z aplikacjami na telefon - zdefiniowane przelewy są natychmiast widoczne w moim telefonie.Do wad strony zaliczę dość ciężką formę, wykorzystującą prawdopodobnie jakiś skrypt. Strona długo się ładuje i kursor nie wstawia się automatycznie w polu Identyfikator. Niemożliwe jest także szybkie przeskakiwanie między kartami (np. w przeglądarce Google Chrome przy użyciu klawiszy Ctrl+PgUp/PgDn bądź Ctrl+Tab) - strona sprawia wrażenie animowanej i nie reaguje na skróty klawiaturowe.