Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Potrzebowałam wypłacić pieniądze z kasy, gdyż limit dzienny wypłat z bankomatu mi na to nie pozwalał i chciałam dowiedzieć się przy okazji trochę więcej o lokatach i rachunkach oszczędnościowych. Ten oddział banku jest jedyny na cale miasto (od stycznia nie funkcjonuje filia, która mieściła się w centrum miasta), pomimo długich kolejek byłe otwarte dwie kasy. Obsługa trwała bardzo długo, musiałam czekać o wiele dłużej niż zazwyczaj. W banku jest ponuro, szaro i „chłodno”. Kolumna na środku sprawia, że trudno zauważyć, czy któreś ze stanowisk obsługi klienta jest wolne. Po około 25 minutach czekania, podeszłam do kasy, gdzie obsługiwała mnie starsza kobieta. Po zakończeniu operacji wypłacania pieniędzy zapytałam o lokaty. Informacje udzielane przez personel były podawane w sposób nieprzyjazny dla klienta, językiem bankowym – nie wiem czy była to wyczerpująca odpowiedź – trwało to bardzo szybko. Na koniec kobieta żaliła się, ze ona wykonuje wiele innych czynności, a w tym czasie jej koleżanki i koledzy zarabiają dodatkowe pieniądze na realizacji kredytów. Takie sugestie mogła zostawić dla siebie, bo tak naprawdę nie potrzebne mi takie informacje, to chyba jest tajemnica bankowa?.