Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Ostatnio miałam małe wątpliwości, co do rachunku osobistego. Ze względu na niski budżet kwoty w telefonie postanowiłam wejść na czat z konsultantem. Niestety mój czas oczekiwania był bardzo, bardzo długi. Na początku otrzymałam informację, ze musze poczekać, aż któryś z konsultantów będzie rozpatrywał mój problem, co trwało kilka minut. Później otrzymałam informację, że jestem 36 w kolejce. Były to godziny wieczorne – weekendowe, więc myślałam, że będzie to przebiegało sprawnie. Co jakiś czas otrzymywałam informację, która jestem w kolejce i abym cierpliwie czekała. Więc czekałam tak około godziny, średnio 2 minuty na każdego oczekującą osobę. Mój problem nie był skomplikowany, więc obsługa też przebiegła szybko. Kobieta szybko odpisywała nie robiąc przy tym żadnych błędów ortograficznych ani stylistycznych. Krótkie i konkretne odpowiedzi bez pisania długich „opowiadań”. Na zakończenie kobieta upewniła się czy wszystko jest jasne i czy dalej już sobie poradzę. Serdecznie podziękowałam, ona tez podziękowała i życzyła miłego dalszego wieczora.