Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Sygma Bank
Treść opinii: Niestety najgorsza infolinia z jaką się spotkałem, przez ponad kilka godzin nie zdołałem się połączyć z powodu iż po 10 minutach od rozpoczęcia rozmowy i wysłuchaniu muzyczki z przerywnikiem iż wszyscy konsultanci są zajęci połączenie zostawało ze strony banku zrywane i tak kilka razy z rzędu.Biorąc pod uwagę iż nie płacę za połączenia na numery stacjonarne można to przeżyć niestety dla potencjalnego klienta który takiej opcji nie ma to ogromne koszty których nikt nie zwraca.Niestety jestem klientem tego banku a z powodu iż ich strona online gdzie dostępne są dane konta kredytowego została mi zablokowana i nie doprosiłem się o odblokowanie musiałem specjalnie zamówić płatne wyciągi aby w jakikolwiek sposób kontrolować co dzieje się na moim rachunku. Beznadziejny bank i obsługa nie polecam.