Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Od dłuższego czasu korzystam z konta osobistego w mBanku i ani razu jeszcze nie miałam żadnych zastrzeżeń. Od koleżanki usłyszałam, że niektóre banki mają system informowania sms – em o wpłatach na konto, bądź operacjach wykonywanych na koncie. Jest to operacja, z której nigdy wcześniej nie korzystałam, więc zamiast szukać po zakładkach przy koncie internetowym, zadzwoniłam na infolinię w nadziei, ze będzie to i szybciej i sprawniej. Telefon odebrała kobieta o miłym glosie (mówiła tak szybko, ze nie zrozumiałam imienia) – po czy zapytała, w czym może pomóc. Przedstawiłam, jaki jest cel mojej rozmowy. Kobieta upewniła się, że jestem zalogowana do konta, aby sprawnie mogła mnie pokierować. Konsultantka jasno i konkretnie mówiła, jakie czynności mam wykonać – doskonale była rozeznana w układzie strony internetowej i wiedziała, w którym miejscu monitora znajdują się dane sekwencje. Zostałam poinformowana, że mam różne możliwości ustawienie m.in. kwot przychodzących i wychodzących itp. Interesowała mnie tylko przychodzące. Zostałam też poinformowana o kosztach związanych z tą operacją. Wszystko przebiegło sprawnie bez większych problemów i zastrzeżeń. Kobieta była cierpliwa, nie pospieszała mnie, mówiła spokojnym, ciepłym głosem. Rozmowa trwała około 3 minuty nie licząc wstępnej regułki przed rozmowa z konsultantem. Na koniec pracownica zapytała, czy może mi jeszcze w czymś pomóc, czy mam dodatkowe pytania. Wszystko zostało dobrze wyjaśnione, więc nie było takiej potrzeby. Bardzo pozytywnie oceniam przeprowadzoną rozmowę.