Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PKP Intercity

Treść opinii: Przyzwyczaiłem się już do tego, że spółka PKP IC jako monopolista w przewozach dalekobieżnych nie szanuje i lekceważy swoich pasażerów, a wszelkie działania propagandowe czy promocyjne tylko starają się ukryć nierzetelność tej firmy. Tym razem dopiero dzisiaj p opołudniu, a nie na minimum 7 dni zgodnie z ustawą, spółka na swojej stronie internetowej ogłosiła zmiany w ofercie przewozowej od 1 czerwca br. Podróżny ma prawo czuć się zaskoczony i zdeinformowany, bo podróży nigdy nie planuje się z dnia na dzień. Uważam, że obowiązkiem przewoźnika jest przede wszystkim rzetelna i aktualna informacja o ofercie, w tym o rozkładzie jazdy. Opublikowany dziś oficjalny komunikat o tych zmioanach, jest po prostu za późno i potwierdza tylko szacunek wobec swoich pasażerów. Nie pomoże tutaj w budowaniu przyjaznego wizerunku ani uśmiech wiecznie zadowolonej pani rzecznik PKP IC, ani wymodelowany, sztucznie uśmiechnięty i opalaony awatar konduktora na stronie przewoźnika, który bardziej drażni niż wzbudza zaufanie do firmy!