Opinia użytkownika: Electra
Dotycząca firmy: Aldi
Treść opinii: PO PRACY POJECHAŁAM DO SUPERMARKETU ALDI. NIE MIAŁAM PROBLEMU ZE ZNALEZIENIEM WOLNEGO MIEJSCA PARKINGOWEGO. PRZED MARKETEM ZNAJDUJE SIĘ DUŻY PARKING DOBRZE OZNACZONY. W ŚRODKU CZYSTO I DUŻO PRZESTRZENI, MOŻE NIE MA PEŁNEGO ASORTYMENTU, ALE JEST DUŻO CIEKAWYCH PRODUKTÓW, KTÓRYCH NIE ZNAJDZIEMY W INNYCH SUPERMARKETACH. NIESTETY MIAŁAM PROBLEM ZE ZNALEZIENIEM CEN NIEKTÓRYCH PRODUKTÓW, NP. PRZY ZAMRAŻARKACH NIE BYŁO CEN NIEKTÓRYCH PRODUKTÓW MROŻONYCH. CENY PRODUKTÓW NIE ODBIEGAJĄCE OD CEN W INNYCH SUPERMARKETACH. POMIMO NIEWIELU KLIENTÓW, BYŁA SPORA KOLEJKA DO KASY, PONIEWAŻ BYŁA CZYNNA TYLKO JEDNA KASA, ZATEM TRZEBA BYŁO ODSTAĆ KILKA MINUT W KOLEJCE. NIESTETY PRZY KASIE, KIEDY DOSZŁO DO ZAPŁATY, OKAZAŁO SIĘ, ŻE TERMINAL JEST CHWILOWO NIECZYNNY I MUSIAŁAM ZWRÓCIĆ TOWAR. KIEDY ZAPYTAŁAM DLACZEGO, PANI OPRYSKLIWIE POWIEDZIAŁA, ŻE WISI INFORMACJA NA DRZWIACH WEJŚCIOWYCH. PRZY WYJŚCIU SPRAWDZIŁAM - NIEWIELKA, W NIEWIDOCZNYM MIEJSCU KARTECZKA WYWIESZONA ZA DRZWIAMI PRZESUWNYMI. KIEDY BYŁAM W ALDI PO 2 TYGODNIACH, NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO, NADAL "CHWILOWO NIECZYNNY TERMINAL".