Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Badanie zrealizowane w dniu 11 maja 2012r w restauracji Warszawa VIII, McDrive ul. Ostrobramska 73 , 04-174 Warszawa w godzinach popołudniowych .Po przybyciu na miejsce stwierdziłem następujące fakty :- przy drodze znajdującej się do w kierunku zamawiania i odbierania posiłków, dały się zauważyć pojedyncze niedopałki papierosów, być może wynikające z tego że wokół restauracji „kręciło” się kilka osób, które zauważyłem że paliły . Kosze i pojemniki na śmieci przy restauracji,- te które udało mi zauważyć- były opróżnione. Nie było widać „walających się po ziemi papierów lub innych nieczystości. Ogólnie ocena otoczenia restauracji była pozytywna. Ubiór i wygląd pracowników również był schludny i estetyczny . Zauważyłem że osoba przyjmująca oraz realizująca zamówienie posiadały identyczne szaro-białe stroje. Podobały mi się czyste i „rzucające się w oczy” tablice informacyjne, dotyczące nowych albo promocyjnych produktów lub zestawów oferowanych przez McDonald’s. Ze względu na zbyt krótki okres oczekiwania do zamówienia nie zdążyłem się im dokładnie przyjrzeć i zastanowić nad ewentualnym wyborem, ale z pewnością, mógłby być to zachęcający i interesujący punkt do ponownej wizyty w restauracji! Podobała mi się sprawność i szybkość obsługi, wygląd i estetyka pracowników . Nie podobało mi się to, że w kolejce pomiędzy oczekującymi samochodami przechadzały się osoby – być może postronne (?), które nie wiem co robiły w miejscu przeznaczonym do obsługi McDrivea.? Poza tym nie zauważyłem wyodrębnionych w tej restauracji miejsc, gdzie można by w samochodzie skonsumować, chociażby część zakupionych potraw.Obsługa samego zakupu przebiegała w sposób bardzo rzeczowy i sprawny .– pracownik po przywitaniu się w interkomie słowami - „ Witamy w Mc Donalds” - zapytał „Czy mogę przyjąć zamówienie” – potwierdziłem, że tak !Poprosiłem o Cheeseburgera, średnie frytki i średni napój, pracownik szybkoi zapytał – czy Cola, Fanta, Sprite czy coś na ciepło. Powiedziałem że Cola, następnie pracownik zapytał czy życzę sobie coś jeszcze ? Stwierdziłem że nie, wobec czego poprosił mnie o spojrzenie na monitor Interkomu, oraz potwierdził kwotę do zapłaty oraz poprosił o podjechanie do okienka nr 1. Po podjechaniu do okienka, powtórzona została mi jeszcze raz kwota do zapłaty, podałem kartę płatniczą. Pracownik poprosił o wbicie nr PIN oraz potwierdzenie zielonym przyciskiem . Po dokonaniu tych operacji zwrócona mi została karta wraz z paragonem oraz rachunkiem. Poproszono mnie o podjechanie do stanowiska odbioru zamówienia, gdzie po podjechaniu wydano mi najpierw pojemnik z Colą wraz ze słomką a następnie zapakowane zamówienie. Pracownik wydający zamówienie był dość miły i uprzejmy, powiedział „Dziękujemy/ dziękuję (?) i zapraszam/y ponownie” Na tym etapie zakończyłem zakupy produktów i odjechałem w celu konsumpcji .Ogólnie oceniam wizytę jako pozytywną zarówno pod względem szybkości, sprawności i estetyki obsługi oraz pod względem pozytywnym co do jakości i smaku oferowanych produktów.Z poważaniemMirosław G.