Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy placówki banku Millenium w Lublinie. A konkretnie obserwacja dotyczy placówki przy ulicy Krakowskie Przedmieście. Do placówki zawitałem tuż po jej otwarciu w celu dokonania wpłaty na konto. Niestety bank nie oferuje tej usługi poprzez bankomaty i wpłatę pieniędzy w bankomacie. Po wejściu do placówki zostałem przywitany i zapytany przez jedną z pracownic o cel mojej wizyty, powiedziałem o tym że chcę wpłacić pieniądze na konto. Pracownica poinformowała mnie, że muszę chwilkę zaczekać do kasy w kolejce i zaproponowała, abym sobie usiadł wskazując miejsce dla klientów. Wszystkie pracownice banku były ubrane bardzo elegancko w białe bluzki a do tego ciemne żakiety. Wszystkie miały też plakietki z imieniem i nazwiskiem. Pracownica kasy szybko i sprawnie prowadziła obsługę więc nie czekałem długo. Była bardzo miła i uprzejma. Podłoga w placówce była czysta i utrzymana w należytym porządku. nienaganny porządek panował również na blatach przy stanowiskach kasowych jak też na biurkach pracowników. Polecam tą placówkę, jest tu bardzo miła i pomocna obsługa.