Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy drogerii Rossmann w Lublinie, a konkretniej sklepu zlokalizowanego w galerii handlowej Orkana. Podłoga w sklepie była czysta i utrzymana w należytym porządku. Do sklepu prowadzi dość szerokie wejście, jednak pierwsza alejka w sklepie jest dość wąska, i bywa tam ciasnawo, szczególnie gdy ktoś ogląda lub sięga po kometki z dolnych półek. Do sklepu wybraliśmy się z żoną po szybkie zakupy, chcieliśmy kupić tylko jeden produkt. Ogólnie produkty w sklepie były ładnie i równo poustawiane na półkach i dobrze oznakowane odnośnie cen i nazw. Jednak jak się później okazało nie wszystkie ceny przy półkach były poprawne. Wzięliśmy potrzebny produkt z półki (cena przy półce 9,49 zł/szt) i udaliśmy się do kasy, a tam tylko jedna kasa otwarta i duża kolejka. Po odczekaniu dłuższej chwili (mimo, że kasjer dzwonił po pomoc, to żadna dodatkowa kasa nie została otwarta) przyszła nasza kolej, kasjer skasował produkt i podał kwotę do zapłaty 10,99 zł. Zwróciliśmy mu uwagę, że to jest błędna cena, bo przy półce jest 9,49 zł, on twierdził, że cena jest poprawna. My powiedzieliśmy, że jak nie wierzy to niech sprawdzi przy półce, pracownik zawołał przełożonego, ten poszedł z nami do odpowiedniego regału i faktycznie sprawdził, że podana cena przy półce jest błędna (powinna być zmieniona). Jednak z uwagi na fakt, że obowiązujące jest cena przy półce kierownik sklepu skorygował cenę na kasie i kupiliśmy produkt po takiej cenie jaka była przy półce, gdy go braliśmy. Tylko czemu to musiało się opierać, aż o kierownika sklepu i czemu pracownik sam nie mógł sprawdzić ceny przy półce,. PS na przyszłość pamiętajcie, że zgodnie z polskim prawem cena podana przy towarze na sklepowej półce jest ceną obowiązującą sklep za jaką musi sprzedać towar, nawet jeśli jest błędna (np. nie zmienili jej po wcześniejszej promocji).