Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: EuroFlorist

Treść opinii: Chciałam zrobić mamie niespodziankę i zamówiłam dla niej śliczny bukiet, który miał być doręczony w Dniu mamy w godz 10-12. Wszystko to tylko było teorią. O godz 17 rozmawiałam z mamą i bukietu jeszcze nie było. Chciałam zainterweniować. Weszłam na stronę internetową, odnalazłam numer tel na infolinię, ale niestety wszystkie numery zajęte. Weszłam więc na live chat. Zaczęłam rozmowę z konsultantką, przedstawiłam jej swój problem i podałam numer zamówienia. Pani była tak opieszała, że zerwało nam połączenie ze względu na długi czas oczekiwania na odp jednej ze stron. Kiedy weszłam ponownie, byłam 8 osobą w kolejce do rozmowy. Zrezygnowana napisałam maila z reklamacją i prośbą o zwrot poniesionych kosztów. Okazało się, że kurier przyszedł dopiero ok godz 19. Do kwiatów dołączony był zły adres, dlatego kwiaty nie dotarły na czas. Ja podałam prawidłowy adres. Bukiet również inny niż zamawiałam. Wybrałam bukiet wielokwiatowy z gerberami i różami a mama dostała kilka czerwonych róż z przybraniem a jakby tego było mało w bukiecie były powbijane serduszka na piku z napisem "kiss me". Bukiet raczej na zaręczyny niż na dzień mamy. W odpowiedzi na mój mail Pani zarzuciła mi, że podałam zły adres. Napisałam reklamację po raz kolejny i czekam na rozwiązanie tej sytuacji. Już wiem, że nie skorzystam więcej z usług tej firmy i nikomu nie polecam.