Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: To najgorszy z warszawskich marketów sieci Leroy Merlin. Nie lubię tu robić zakupów, ale byłam osobą towarzyszącą. Jak zwykle dużo kupujących i trudno uzyskać merytoryczną informację od pracowników obsługi. Nie ma ich w zasięgu wzroku, ewentualnie trzeba bardzo długo czekać, żeby o cokolwiek zapytać. Przy punktach informacyjnych czekają poirytowani klienci chcąc uzyskać informację. Oglądaliśmy w części ogrodniczej kosiarki spalinowe. sprzedawca nie był specjalnie zainteresowany, żeby doradzać. Sami musieliśmy porównywać ofertę sklepu. Jak zwykle, można przejść cały sklep i nie uzyskać żadnej informacji od sprzedawców. Sklep nie jest ani tani, ani nie ma zbyt atrakcyjnej oferty. Zewsząd obserwują nas kamery, przechadzają się pracownicy ochrony, a jakiejkolwiek pomocy w wyborze towaru próżno oczekiwać. Strona internetowa też nie jest pomocna w czymkolwiek. Zdecydowanie po raz kolejny odradzam wizytę w sklepie. W alejce rozlała się jakaś ciecz i przez cały nasz pobyt w sklepie nikt nie sprzątnął kałuży. Przy kasach też kolejki. I ciągle pytają o kod domowy, pewnie żeby ulotki wysyłać.