Opinia użytkownika: Krisssss
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy rozwiązania mojego problemu związanego z obsługą sms-ów w sieci Play. Od miesiąca borykam się z problemem niedostarczonych sms-ów wysyłanych przeze mnie do znajomych-otóż nie docierają sms-y powyżej 160 znaków, mimo iż jestem z anie kasowany i jest za nie pobierana opłata wg cennika. Do tej pory uzyskałem duplikat karty sim, sprawdziłem kares sim na innych telefonach, zrobiłem zgłoszenie do Play, - bez rezultatu, jest tak jak było. Nadmieniam, że w moim telefonie działają bez problemu karty sim innych sieci. Oczywiście wg Play wszystko z ich strony jest w najlepszym porządku, sugerowano mi że to z moim telefonem jej coś nie tak. Telefon był sprawdzany w serwisie, ma przywrócone ustawienia fabryczne - i dalej jet tak samo. Sposób rozwiązania problemu (a właściwie jego brak) oceniam bardzo negatywnie. Play stoi na stanowisku że wina leży po mojej stronie -ja jednak zrobiłem wszystko co w mojej mocy aby rozwiązać ten problem. Nie jestem zadowolony z jakości obsługi - mam umowę abonamentową, ale zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy, ponieważ podejście firmy jest zdecydowanie negatywne i nie zamierzam za to płacić dalej pieniędzy.