Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: O godzinie 18:40, wstąpiłem do marketu E Leclerc po mąkę i drożdże piekarskie. Z chwilą gdy obszedłem wszystkie lodówki i regały nie umiałem zaleź drożdży. Więc postanowiłem udać się do najbliższego stoiska i zapytać pracownicę o poszukiwany produkt. Pani ze stoiska odparła, że nie ma pojęcia i skierowała abym udał się do punktu obsługi klienta. Też tak zrobiłem. W POK pracownica na moje pytanie odpowiedziała, że trzeba szukać w lodówkach bo ona nie wie dokładnie gdzie się znajdują drożdże. Była osobą bardzo nie miłą i nie kompetentną. Ponownie udałem się do lodówek i zacząłem ponownie szukać, dalej bez rezultatu. W końcu znalazłem pracownicę przechodzącą i powtórnie poprosiłem o pomoc. Pracownica odparła, że nie ale pójdzie na magazyn i najwyżej przyniesie. Po upływie pewnego czasu pracownica z magazynu przyniosła poszukiwany produkt. Jestem zdegustowany obsługą i czasem jaki musiałem stracić w poszukiwaniu za drożdżami. Organizacja sklepu i obsługi przez personel pozostawia wiele do życzenia.