Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Przewozy Regionalne - POLREGIO
Treść opinii: O godzinie 06:55 przybyłem do kas znajdujących się na dworcu PKP w Kędzierzynie Koźlu. W tym momencie powinny być czynne dwa okienka. Jedna kasa Przewozów regionalnych, a druga spółki PKP InterCity. Przy kasie Przewozów regionalnych znajdowała się kartka z napisem nieczynne, a za szybą widoczny był pracownik, który wykonywał inne czynności zamiast obsługiwać podróżnych. Natomiast kasa InterCity była otwarta lecz panował duży tłum pasażerów do zakupu biletów. Z chwilą, gdy zbliżała się godzina odjazdu pociągu udałem się do kasy Przewozów regionalnych, prosząc Panią czy by mogła otworzyć kasę i sprzedać bilet. Na to pracownica odpowiedziała bardzo zdenerwowanym głosem, że jest teraz zajęta i aby udać się do kasy obok. Wytłumaczyłem, że w kasie obok również znajduje się duża liczba osób w kolejce, a na to Pani odparła, że ją to nic nie interesuje i w bezczelny sposób się odwróciła. Ja i pozostali, którym zbliżała się pora odjazdu zmuszeni byliśmy do udania się do pociągu bez zakupionego biletu. Dokonując zakup biletu u konduktora ponieśliśmy dodatkowy koszt 5 zł, za wypisanie biletu. To nie jest pierwsza sytuacja jeśli chodzi o dworcowe kasy biletowe spółki Przewozów regionalnych.