Opinia użytkownika: Garfield
Dotycząca firmy: WITTCHEN
Treść opinii: W dniu 15 maja udałam się do salonu firmowego Wittchen w celu odebrania rękawiczek z reklamacji. Do centrum handlowego Kaskada udałam się rowerem, w sportowym stroju, ze względu na fakt, iż zmierzałam na zajęcia fitness. Po przekroczeniu progu sklepu nie zostałam przywitana przez żadną z ekspedientek, które zajmowały się wpisywaniem danych do komputera. Zostałam zauważona po około 2 minutach oczekiwania przy ladzie z kartką reklamacyjną w dłoni. W międzyczasie zostałam zlustrowana od góry przez jedną z ekspedientek. Reklamacja została uwzględniona, więc obydwie ekspedientki udały się na poszukiwanie mojego produktu, zajęło im to około 5 minut - czyli wieczność, w tym czasie zaczęłam oglądać jeden z wielu katalogów handlowych znajdujących się na ladzie, byłam w połowie artykułu, gdy wróciły ekspedientki z moim towarem. Zapytałam czy katalog mogę wziąć w.w katalog. Usłyszałam od jednej z ekspedientek następującą frazę "No wie Pani, ten katalog otrzymują klienci którzy kupują u nas powyżej 500zł". Słysząc to, podziękowałam za naprawiony towar i udałam się do wyjścia. Jakość obsługi - tragedia.