Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ROLL
Treść opinii: Na sobotnie poranne zakupy po wędliny i ciasto wybrałem się do sklepu osiedlowego Roll, który jest partnerem sieci Lewiatan. Miały to być szybkie zakupy, bo potem jeszcze zaplanowane dłuższe zakupy w mieście. Jutro Zielone Świątki, duże sklepy nieczynne, więc spodziewałem się, że klientów w sklepie będzie więcej niż zwykle. I faktycznie tak było. Przed sklepem, na schodkach leżało rozbite szkło. Komuś wypadł jakiś słoik. Przed sklepem, niestety, nie ma żadnego kosza na śmieci. Na drzwiach wejściowych umieszczona była odręcznie napisana kartka, że w niedzielę, 27 maja, sklep będzie nieczynny. W sklepie musiałem chwilę poczekać na koszyk, bo wszystkie były w użyciu przez innych klientów. Przypadł mi w udziale koszyk żółty, na dnie którego szczególnie było widać, że jest bardzo brudny, dawno nie myty. Położyłem więc na dnie koszyka gazetę z regału prasy i ustawiłem się w kolejce do stoiska z wędlinami.W sklepie raczej czysto, działała klimatyzacja. Na wielu produktach były specjalne oznaczenia cen promocyjnych ("tylko u nas") Kolejka do wędlin była spora, ale stoisko obsługiwane przez dwie panie, więc raczej szło bardzo sprawnie. Potem zajrzałem na stoisko z napojami. W sklepie notorycznie brakuje półtoralitrowych wód gazowanych - smakowych. Na ostatnim stoisku, połączonym z kasą, kupiłem jeszcze ciasto, które zostało bardzo dobrze i odpowiednio zapakowane (tacka, fotlia i firmowa torebka). W tym sklepie można płacić kartą, także w sposób zbliżeniowy, więc transakcja zapłaty przebiegła bardzo szybko. To dobry sklep, ale minusy za te nieszczęsne brudne koszyki i brak wody smakowej i brak jakiegokolwiek kosza przed sklepem!