Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Drugi dzień pod rząd robię popołudniowe zakupy prasy w Empiku.Dzisiaj dodatkowo dokupuję doładowanie do telefonu - obsługiwana z płatnością jestem na parterze. Jedna kasa czynna, jedna osoba przede mną przy kasie, sprawnie obsługiwana. Panie z obsługi dwie, nie ma tabliczki, że jedna tylko kasa czynna, sprzedawczyni mówi, aby podejść do kolejnej kasy. Transakcja sprawnie obsłużona, podaję kartę programu Payback, punkty nabite. Pytam, jaki jest przelicznik w przypadku płatności euro, pani sprawdza w komputerze i wymienia kwotę. Nie ma tabliczki nad kasami, że płatności są akceptowane w euro, nie ma podanego aktualnego kursu, taka informacja jednak istnieje na każdym paragonie. Reszta wydawana jest w złotówkach. Mam uwagę co do dostępności prasy codziennej lokalnej, wszystkie inne tytuły - tygodniki, miesięczniki, prasa zagraniczna są wyłożone, można przejrzeć na miejscu. Ten Empik jest jedynym, który znam, gdzie codzienna prasa jest na półkach za sprzedawcami i jest to niewygodne i niefunkcjonalne dla klienta. Gdy chcę zorientować się np. czy w danym dniu kupię Gazetę Prawną, czy akurat Rzeczpospolitą za każdym razem trzeba prosić o egzemplarz, jeśli nie chce się blokować kolejki albo trzeba podjąć szybko decyzję, albo po przeglądnięciu odstać swoje i płacić osobną transakcją. Nie ma miejsca by w pobliżu kas na spokojnie zorientować się co do prasy lokalnej, wystarczyłoby niewiele wyłożyć na stojakach tak jak są poukładane inne tytuły po jednym egzemplarzu prasy lokalnej codziennej. Po zakupie doładowania otrzymałam druk kodu doładowującego, paragon sprzedaży, potwierdzenie doładowania, czyli wszystko jak należy.Sklep czysty, dobrze oświetlony prasa na parterze starannie poukładana na stojakach, półkach. Promocyjne i nowe tytuły dnia wyróżnione na osobnych stojakach. Przy bramkach ochrona sklepu ubrana w firmowe odróżniające się ubrania wita klientów, a gdy wychodzimy mówi uprzejmie do widzenia.