Opinia użytkownika: malatte
Dotycząca firmy: Dworzec Centralny w Warszawie
Treść opinii: No ,no.. Świat się zmienia! A może zbyt często wierzymy w utarte stereotypy? Z PKP korzystam rzadko, jeszcze rzadziej korzystam z informacji. Zwykle jak chcę zakupić bilet to sprawdzam wiadomości w internecie a potem dopiero idę i kupuję bilet. Ostatnio, byłam zmuszona (taaak-dosłownie-zmuszona) aby zasięgnąć informacji w kasie biletowej. Szłam tam jak na ścięcie, przygotowałam się psychicznie na zbesztanie, zruganie i "zakrzyczanie". Jakie było moje zdziwienie gdy zostałam obsłużona profesjonalnie, spokojnie, miło, z uśmiechem i rzetelnie. (korzystałam z informacji, znajdującej się w podziemiach dworca a nie w hali głównej). Zero kolejek, a nawet jeśli chwilowo takie się tworzą, to szybko znikają dzięki sprawnej pracy pań kasjerek. Uzyskałam odpowiedz na każdy interesujący mnie temat: odjazd, przyjazd, zniżki, czas jazdy etc. O ile można powiedzieć, że udzielanie takich informacji jest obowiązkiem osób tam pracujących, to już obdarzanie klientów uśmiechem, na pewno takim obowiązkiem nie jest. Otrzymałam to zupełnie gratis. Oby więcej takich pakietów :)