Opinia użytkownika: Sonia_40
Dotycząca firmy: Sphinx
Treść opinii: Dla tego opisu ważna jest informacja na temat lokalizacji opisanej przeze mnie restauracji. Sphinx o którym mowa znajduje się w centrum handlowym w części z restauracjami. Restauracje nie mają tam poszczególnych lokali, a tylko kawałek miejsca za ladą. Miejsca siedzące dla Klientów są wspólne dla wszystkich tych restauracji. Część ta jest bardzo ruchliwa i głośna. Na początku podeszłam do stanowiska oznaczonego jako Sphinx i po zauważeniu menu na ścianie, wybrałam sobie danie. W tym momencie podszedł do mnie kelner, podał menu. Kiedy powiedziałam, że już wybrałam, zaproponował, żebym wzięła menu, wybrała stolik a on za moment podejdzie. Tak też zrobiłam i niestety okazało się, że ów moment trwa 15 minut. Kelner biegał po sali z innymi zamówieniami i najwyraźniej zapomniał o mnie. Jego uwagę zwróciłam dopiero kiedy przechodził obok mnie a ja bawiłam się kartą. Udało mi się złożyć zamówienie. Podczas jego składania(zamówiłam shoarme) zapytałam ile trwa przygotowanie i usłyszałam odpowiedź: tyle ile przygotowanie shoarmy. Niewiele mi to powiedziało, ale postanowiłam uzbroić się w cierpliwość. Okazało się, że przygotowanie shoarmy trwa ok.15 minut. Danie wraz z przyprawami i sosem przyniósł inny Kelner i dość szybko odszedł, przez co nie zdążyłam zwrócić uwago na to, że zamawiałam inną sałatkę. Po chwili zjawił się mój pierwszy Kelner z prawidłową sałatką i przeprosił za pomyłkę(nie musiałam zwracać sama uwagi). Zamówiłam shoarmę wieprzową, ale mogę przysiąc, że niektóre kawałki mięsa nie były wieprzowiną (prędzej kurczakiem). Także sos, który otrzymałam do dania niemile mnie zaskoczył. Widać było że nalany był dużo wcześniej, bo podniesieniu łyżeczki okazało się, że wierzchnia warstwa sosu stężała tworząc nieestetyczną "skórkę". Po tych odkryciach zjadłam co dało się zjeść, zapłaciłam( na rachunek czekałam około 10 minut, intensywnie patrząc na kelnera,aż mnie zauważy). Zwykle restauracje Sphinxa mają dobrą lub bardzo dobą obsługę, ale tu niestety było słabo. Podejrzewam, że dostosowanie sposobu obsługi do specyficznej lokalizacji zdecydowanie by pomogło. Niestety nie wiem co poradzić na kiepskiej jakości elementy posiłku.