Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: W OBI byłam po raz pierwszy. Duży market w którym nie trudno się zgubić. Zainteresowałam się storczykami, chciałam kupić osłonki, torf oraz odżywki. Niestety nie znalazłam nikogo z obsługi, kto mógłby wspomóc mnie swoją wiedzą. Wzięłam więc tylko osłonkę. Kiedy szłam do kasy zauważyłam pana z obsługi, jednak ubiegła mnie pewna pani, która zasypała go pytaniami i zniknęli w poszukiwaniu basenów dla dzieci. Stanęłam w kolejce do kasy. Kasa była jedna. Zaraz przy drzwiach. Miałam wrażenie, że drzwi "jeżdżą" kasjerce po plecach. Kiedy pani skasowała mój zakup, podałam jej banknot na co ona, że nie ma jak wydać. Ja nie miałam drobnych pieniędzy. Już miałam zostawić osłonkę i wyjść ze sklepu, jednak kasjerka zaproponowała żebym zapłaciła kartą. I tylko to uratowało tą transakcję. Asortyment sklepu bardzo fajny, jednak z obsługą dużo gorzej.