Opinia użytkownika: anqa
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: chcąc wpłacić pieniądze na konto udałam się po placówki banku w Goleniowie; w kasie pracowały dwie pani, obie obsługiwały klientów więc czekałam cierpliwie; trochę to jednak trwało gdyż obie kasjerki realizowały wypłaty "większej" gotówki; bardzo raziło mnie to w jaki sposób obie kasjerki wydawały gotówkę - klient stojący z tyłu wiedział ile gotówki każda kasjerka wydawał klientowi - były to kwoty jedna 45 000, druga 19 200; według mnie powinno to odbyć się bardziej dyskretnie i bardziej sprawnie, klienta nie bardzo interesuje autoryzacja transakcji przez drugą koleżankę; kolejna pracownica którą miałam za plecami obsługiwała klienta któremu proponowała pożyczkę na firmę, po czym zadzwoniła do koleżanki (od wejścia pierwszej po lewej stronie) pytając o szczegóły co pan powinien mieć, stojąc w kolejce słychać było całą rozmowę łącznie z nazwiskiem; pracownica odłożyła słuchawkę i powtórzyła słowo w słowo to co przed chwilą słyszało pół sali, w tym klient którego to dotyczyło; plusem jedynie czystość i porządek panujący w oddziale, skromy ubiór pracownic oraz szeroki asortyment usług banku;