Opinia użytkownika: anqa
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: kolejna moja wizyta w tym sklepie, zaczynam przyzwyczajać się do nowego ułożenia; na dziale warzyw chciałam kupić kapustę - nie było więc poszłam dalej; wybieranie towaru poszło mi dość sprawnie, ceny widoczne, nie ma mowy o pomyłce; personel był widoczny na terenie sklepu w każdej chwili gotowy pomóc coś znaleźć; miałam tylko problem z czytnikiem, stałam przy nim dobre 5 minut; podchodząc do kasy zobaczyłam jak jedna z kasjerek wychodzi mimo iż było sporo ludzi w kolejce, usłyszałam tylko jak mówi, żeby druga kasjerka nie dzwoniła bo ona zaraz wraca; mimo to zrobiła się już bardzo duża kolejka ok 12 ludzi; ja trafiłam do pani Justyny lub Iwony nie pamiętam imienia, była to fachowa obsługa, szybka dokładna , przyjemna; Plus dla kasjerki bo powiedziała, że właśnie donieśli kapustę i mogę po nią spokojnie pójść ona na mnie poczeka - super zachowanie