Opinia użytkownika: mart
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Udałam się dzisiaj do SEPHOR-y, żeby kupić wodę toaletową oraz sprawdzić ofertę podkładów do twarzy firmy CLINIQUE. Podczas przyglądaniu się ofercie zapachów po kilku minutach podeszła do mnie konsultantka z zapytaniem, czy w czymś może mi pomóc. Wybrałam z oferty 3 produkty zapachów i udałam się do kasy. Podałam sprzedawczyni produkty jednocześnie pytając się czy dostanę próbkę podkładu CLINIQUE, gdyż chciałabym dobrać odpowiedni kolor. Sprzedawczyni oschle powiedziała nie mamy pojemników. Przy kasie panował lekki chaos, dwóch klientów, a sprzedawczynie niezbyt sprawnie potrafiły obsłużyć. Dodatkowo musiałam prosić o zapakowanie jednego produktu na prezent, w innych perfumeriach zawsze same konsultantki od razu proponowały. Niestety w tej perfumerii, takiej oferty nie otrzymałam, nie mówiąc już o próbkach i miłej obsłudze. W tej perfumerii dało się odczuć "Wybierz kliencie szybko produkt, zapłać i szybko opuść lokal". Jest to pierwsza perfumeria, w której zostałam obsłużona na dość marnym poziomie.