Opinia użytkownika: ilCattivo
Dotycząca firmy: Bank Pocztowy
Treść opinii: Posiadam kredyt hipoteczny w banku pocztowym. Oferta była ciekawa jednak mam pretensje co do sposobu informowania klienta o kolejnych ratach kredytu. W kwietniu otrzymałem wykaz 3 kolejnych rat do zapłaty każda przypadająca na 20dzień kolejnego miesiąca. W maju Rada Polityki Pieniężnej podniosła stopy procentowe o 0,25 punktu procentowego. W związku z tą podwyżką wzrastają raty kredytów udzielonych w PLN gdyż wzrasta WIBOR 3m. Pomimo posiadania wykazu do zapłaty raty za maj czekałem i czekałem na aktualizację raty by przed terminem zapłaty (w maju z uwagi na niedzielę przypadł on na 21maja) zapłacić większą ratę o te kilka złotych. Zaznaczam, iż kredyt dofinansowany jest przez BGK ale warunkiem wypłaty dopłaty jest wpłata pełnej raty. A więc czekałem, czekałem i się nie doczekałem. Zachowawczo musiałem dla bezpieczeństwa zapłacić dzień tuż przed terminem ratę większą nie znając jej konkretnej kwoty. Zapłaciłem więcej gdyż wolałem uniknąć sytuacji, że zapłaciłem za mało. Korespondencji z banku nie doczekałem się do 25maja kiedy piszę tą opinię. Podobno mogłem zadzwonić na PŁATNĄ infolinię ale czy to czasem nie bank winien mnie informować o zmianach w wielkości rat? Brak kontaktu z bankiem oceniam na duży minus. Dodam jeszcze, że takiej informacji o wielkości raty można dowiedzieć się tylko przez infolinię PŁATNĄ a nie można w okienku banku! Jest to też kolejny minus.