Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: empik.com
Treść opinii: Co kilka tygodni składam zamówienie poprzez stronę internetową na wybrane zakupy w empiku. W tym dniu dostaję poprzez newsletter ciekawą ofertę wyprzedaży płyt, postanawiam dokonać zakupu. Loguję się poprzez stronę internetową, proces zamówienia przebiega sprawnie, łatwo i szybko. Po chwili otrzymuje maila na pocztę z informacją, kiedy w przybliżeniu mogę spodziewać się zrealizowania zamówienia (jest określona data wysyłki z magazynu oraz tzw. czas dostawy). Wybrałam opcję tzw. odbioru osobistego, bowiem często jestem w Empiku, stąd niepotrzebne byłoby mnożyć koszty przesyłki. Oferta, na którą się zdecydowałam po kalkulacji końcowej była niższa o ponad 50 zł od ceny pierwotnej. Cena jak najbardziej promocyjna, warta uwagi. Od czasu do czasu sklep robi takie wyprzedaże. w informacji przesłanej mailem prawidłowo określono ile punktów programu payback zostanie naliczonych po zapłacie, ułatwieniem jest także to, że zapłata za towar następuje przy odbiorze. Zostałam poinformowana, iż o dalszym stanie realizacji zamówienia będę informowana mailem, ewentualnie sama mogę po zalogowaniu sprawdzać status przesyłki. 2 maja otrzymuję maila, iż moje zamówienie będzie do odbioru w czwartek 3 maja br. Jest tzw. przedłużony weekend, w pierwszej chwili pomyślała, ok, w miarę szybko zrealizowano wysyłkę. Jednak zapala mi się czerwone światełko: 3 maja jest dniem ustawowo wolnym od handlu. Gdyby nie ta mała wpadka, wszystko byłoby ok. Jechać specjalnie z drugiej strony miasta po wyczekiwany odbiór zamówienia (na podstawie przesłanego maila) a potem zobaczyć zamknięty sklep, nie byłoby miło. Czas realizacji tego zamówienia jak na przedłużony weekend i co drugi dzień pracy oceniam na bdb. Szkoda, że pracownik odpowiedzialny za zapisy w systemie informatycznym nie zaznaczył w kalendarzu daty 3 maja (corocznie) jako dnia ustawowo wolnego i nie pomyślał, iż w ten dzień placówka nie pracuje.