Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: Santander Bank Polska

Treść opinii: Nie rozumiem działań pracowników tego banku, przynajmniej niektórych bo będąca na finiszu sprawa leasingu „spełzła” na niczym, wszystkie wcześniejsze ustalenia okazały się nieważne i dyrektor finansowy podniósł opłatę wstępną do 20% wartości samochodu z wcześniej ustalonych 4%. Tak się nie robi, prawie dwa tygodnie „zwodzenia” – tylko tak mogę to nazwać. Tę niemiłą informacje przekazała mi pani Alicja, która jedynie pośredniczyła w tej sprawie z ramienia banku, nie kryła z tego powodu zażenowania i nie zaprzeczała słowom mojego rozgoryczenia. Przedstawiła powody, które nie miały (przynajmniej dla mnie) do końca uzasadnienia i z wyrozumiałością odniosła się do faktu iż moje zainteresowanie skieruję do innego banku, który mam z „zanadrzu”. BZ WBK stracił klienta, widocznie im nie zależy. Moją ogólną, pozytywną, aczkolwiek niską ocenę ten bank zawdzięcza jedynie postawie pani Alicji, jej uprzejmości, starannie dobranego słownictwa i zrozumienia z jakim przyjęła moją decyzję. Dobrze, że na rynku jest spora konkurencja i zawsze można udać się gdzie indziej bo ofertę i sposób jej załatwienia oceniam nisko. 20% wkładu (blisko 20 tys. złotych) to prawie „zabójstwo” dla firmy i w dodatku prawie na finiszu sprawy. szkoda było mojego czasu.