Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Wczoraj tuż po pracy wybrałem się na zakupy do Lidl'a. Wybrałem ten sklep z racji lokalizacji; mam do niego po prostu najbliżej. Często robię tam zakupy, ale w końcu postanowiłem poddać ocenie ten sklep. Otoczenie przed sklepem było czyste. Żadnych śladów paragonów czy niedopałków papierosów. Również na parkingu dla wózków był porzadek. Po wejściu do sklepu przywitał mnie dyspenser z aktualnymi ulotkami. W całym sklepie był porządek, podłoga wygladała na świeżo umytą. Nie było problemu również z dostępem do towaru. A ceny znajdowały się nad właściwymi produktami. Kiedy dokonałem zakupów udałem się do kasy. Kasjerka przywitała mnie serdecznie, skasowała produkty, powiedziała kwotę do zapłaty i przyjęła ode mnie kartę płatniczą. Po odejściu od kasy pojawił się niestety mały problem, ponieważ kupiłem produkt spozywczy, który był przeceniony o 33%. Niestety pani kasjerka chyba o tym nie wiedziała, bo stwierdziła, że skoro u niej nabiło się po tej cenie jaka jest na paragonie to znaczy, że tak ma być. Na szczęście poprosiła kogoś z personelu i ta druga osoba potwierdziła, że rzeczywiście mam rację i rabat mi się należy.Choć nie przeprosiła za zamieszanie. Cała sytuacja odbyła się w miłej atmosferze, bez niepotrzebnych zgrzytów