Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Dopiero co wczoraj w obserwacjach chwaliłem pocztę, a w zasadzie jej pracownika, w osobie sympatycznej pani listonosz, a dzisiaj - niestety - zmuszony jestem napisać opinię negatywną. Chodzi o terminowość doręczenia przesyłek listowych tzw. ekomicznych. Rozumiem, że list zwykły musi swoje gdzieś tam odlleżeć, bo inaczej bez sensu byłaby usługa listu priretytowego, ale to wyczynia poczta w tej sprawie to już jakiś absurd. Dokładnie w siódmym dniu po nadaniu, czyli po okragłym tygodniu, otrzymałem list zwykły nadany w Wyszkowie. List był dobrze zaadresowany, dobrze opłacony, a jego nadanie, wedlug stempla pocztowego, miało miejsce 18 maja o godz. 11.00. Dziwi mnie, że aż tydzień czasu potrzebuje Polska Poczta, by dostarczyć taki list. Kiedyś słyszałem, że pocztowcy celowo opóźniają dostarczenie listów ekonomicznych, by wymusić na klientach wysyłanie listów prioretytowych. Nie bardzo chce mi się w to wierzyć, ale list, który dziś otrzymałem, jest tego najlepszym dowodem. Czy Poczta Polska nie czuje już oddechu innych pocztowych operatorów?