Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Starbucks
Treść opinii: Wczoraj razem z przyjaciółką odwiedziłyśmy Starbucksa. Lokal jest niewielki i szybko robi się ta tłoczno (zwłaszcza przy ladzie zamówień), na szczęście jest ogródek i duża piwnica z fotelami, więc jest gdzie spokojnie wypić zamówiony napój i pogadać. Teoretycznie system obsługi jest tam dobrze dopracowany. Teoretycznie. Bo gdy złożyłyśmy zamówienie, zapłaciłyśmy i ustawiłyśmy się w kolejce do odbioru to sporo czekałyśmy. W momencie gdy zaczęły być realizowane zamówienia złożone po nas i zwróciłyśmy uwagę obsłudze okazało się, że najpierw robili zamówienia "na zimno", bo robi się je szybciej niż "na gorąco". Problem w tym, ze kawiarnia była pełna a zamówienia cały czas nadchodziły nowe, więc mogłyśmy sobie czekać i czekać. Jak już zwróciłyśmy uwagę, to dostałyśmy nasze zamówienia szybko i załoga się zreflektowała, bo dostałyśmy kupony na dowolny napój za darmo w ramach rekompensaty. Bardzo mi się się to spodobało, bo rzadko kiedy sprzedawcy potrafią przyznać się, że coś im nie poszło i dają gratis byle żeby klient był zadowolony. Wg mnie jest to bardzo miłe i profesjonalne podejście.