Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Nie mam szczęście do zakupów w tym Tesco. Tym razem przy wejściu na salę sprzedaży nie było ani jednego koszyka na zakupy. Musiałem się przeciskać do kas, by tam poszukać wolnego koszyka. Mimo upału, sklep był otwary na stałe, a to znaczy, że nie pracowała klimatyzacja. stoisko z warzywami i nabiałowe OK, choć akurat na nabiale trwało wyładowywanie towaru. Dwa duże wózki dostawcze z towarem skutecznie utrudniały poruszanie się klientom po sklepie. Wielkie braki były na pólkach z mlekiem w kartonach. Dostępne były tylko najdroższe oferty! Poza tym towar wyłozony odpowiednio, ceny uwidocznione, a sklep raczej czysty. Kolejny szok przeżyłem jednak przy kasie. Mimo ogromnej kolejki,czynne były tylko dwie kasy. Ludzie mieli dużo zakupów, więc trochę to wszystko trwało. Trzy razy słyszałem charakterystyczny dzwonek przywołujacy pracownika do kasy, ale bezskutecznie. W kasie obsługa raczej bezosobowa, bez kontaktu wzrokowwego z klientem. Być może panie byly już przemęczone, ale nie powinno się odbijać na kliencie. Po raz pierwszy też przy kasie nie zapytano mnie, czy mam kartę na punkty. Coraz mniej podoba mi się Tesco na Grunwaldzkiej i pewnie trzeba będzie zmienić wybór sklepu na inny.