Opinia użytkownika: Katarzyna_3266
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: W dniu wczorajszym byłam w oddziale zapytać czy przyszedł mi przelew. Pani siedząca najbliżej drzwi spojrzała na mnie uśmiechnęła się i przywitała mnie dzień dobry w czym mogę pomóc, więc podeszłam do niej powiedział po co przyszłam poprosiła o dowód osobisty w celu sprawdzenia mnie czy ja to ja i przeszła do sprawdzania .Przelewu nie było więc Pani której nazwisko zapamiętałam za pytała mnie czy nie chciała bym skorzystać produktów dodatkowych takich jak np karta kredytowa. Przedstawiła mi całą ofertę kart mówiła ile zyskam jak będę miała ich kartę ile zaoszczędzę i na koniec zapytał czy dziś już bym chciała tą kartę. Narazie nie potrzebuję więc podziękowałam. Pani zapytał czy ewentualnie może się ze mna skontaktować za jakiś czas i zapytać czy będę zainteresowana później zgodziłam się. Pożegnała się ze mną i zaprosiła ponownie do odwiedzenia oddziału.