Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: Korzystam z otrzymywania rachunku za energię elektryczną przez maila. Sam podaję odczyty licznikia na stronie dystrybutora. Bardzo szybko przychodzi potwierdzenie odczytu, a już następnego dnia przychodzi na maila elektroniczna faktura. Jeśli chodzi o szybkość działania firmy - jest OK, natomiast faktur za energię to ciągle dla mnie czarna magia. Faktura jest bardzo skomplikowana, a ilość pozycji przerażająca. Normalny człowiek nie poradzi sobie z odczytem co, jak i dlaczego. Wiadomo, jaka jest kwota końcowa, ale i tu są problemy, bo na fakturze nie ma potwierdzenia i rozliczenia poprzedniej wpłaty. Mając zatem zlecenie stałe w banku, nigdy tak naprawdę nie wiem, ile mam nadpłaty na rachunku dla firmy Tauron. Moim zdaniem nalezałoby te faktury uprościć i uzupełnić o brakujace dane. Inne firmy jakoś sobie z tym radzą, Tauron jak widać nie potrafi. Dodam, że w momencie, kiedy Tauron systematycznie likwiduje stacjonarne punkty obsługi, coraz trudniej dodzwonić się też na infolinię. Zgłasza się automat, który zżera impulsy, a połączenie z konsultantem nie dochodzi do skutku.