Opinia użytkownika: Temporary
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Szkoda że moją pozytywną opinię o Banku psują takie głupoty. Postanowiłam zmienić okres rozliczeniowy karty kredytowej, no cóż kilka błędnych wyliczeń i wyszła mi spłata przed wypłatą :( W tym celu zadzwoniłam na infolinię, chcąc się dowiedzieć jak taka procedura wygląda. Pani na infolinii poinformowała mnie że niestety takiej dyspozycji telefonicznie wydać nie mogę, ale w placówce banku po osobistym pojawieniu się w w/w jak najbardziej, i że trwa to tylko chwilkę. W takim razie postanowiłam sie wybrać do placówki, wybrałam tę w galerii krakowskiej ze względu na to że mam do niej najbliżej z pracy a także ze względu na godziny otwarcia (ja pracuje do 20, czyli do godziny w której banki poza centrami handlowymi są zamknięte, natomiast wolne mam weekendy - gdzie większość banków pracuje od pon do pt). Weszłam do oddziału. Fakt faktem dookoła czyściutko, i przyjemnie. Pani obsługująca była dość zdziwiona moim wejściem (ciekawe dlaczego ? ) ale zaprosiła mnie od stanowiska i zapytała w czym rzecz. No to tłumacze że zmiana okresu itp itd pytam co mam wyciągnąc, a tu bach ! Dowiaduję się że w tym oddziale tego nie załatwie bo ona nie ma tu takiej możliwości. Pytam więc gdzie mi łaskawie pozowlą to zrobić ( dla porównania koleżanka posiadająca kartę w banku konkurencyjnym zmianę okresu załatwiła przez infolinię). Pani wymiania placówki, i oczywiście większość to placówki poza centrami więc chyba będę zmuszona wziąć urlop żeby załatwić coś z założenia banalnego. Niestety zawiodłam się po raz pierwszy na ING