Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Temporary

Dotycząca firmy: Media Markt

Treść opinii: Moja obserwacja dotyczyć będzie sklepu Media Markt oraz przedstawicielki Santander Consumer Bank, która dla MM sporządza umowy ratalne. Jako że studia ruszyły pełną parą, postanowiłam zakupić netbooka, żeby sobie przypadkiem nie uszkodzić nadgarstka ;) Wybrałam konkretny model już wcześniej więc wybrałam się do MM w celu zakupu i dopytania o szczegóły. I tutaj jestem niesamowicie zadowolona, Pan na dziale komputerowym bardzo kompetentny, opisał mi różnice między wybranymi przeze mnie modelami netbooków a po moim wyborze zaproponował dodatkowe ubezpieczenie którego warunki dokładnie wymienił. Jako że wybór padł na płatność ratalną to ze świstkiem wydanym przez Pana z działu obsługi udałam się do stoiska ratalnego, które obsługiwała jedna Pani, która akurat miała klientów. Odczekałam więc swoje i gdy Państwo odeszli, podeszłam do Pani obsługującej celem ustalenia rat. Niestety owa obsługująca do najmilszych nie należała, była bardzo oschła i nieprzyjemna. Pytania zadawała obcesowym tonem, z cyklu "następny biedak co to musi na raty brać". Ok, informacja z systemu że trzeba 15 minut poczekać na decyzję, Pani poinformowała mnie o tym, i tyle. Nie dodała czy mam siedzieć przed nią i czekać czy odejść na chwilkę (za mną w kolejce było już kilka osób). No to siedzę twardo i czekam, Pani nawet na mnie nie patrzy. Po ok 10 minutach pada tylko wypowiedziane znudzonym tonem "przeszły". Podpisałam umowę i uradowana udałam się po odbiór sprzętu, na dziale spotykając tego samego Pana, który szczerze się ucieszył i wydając sprzęt dodał kilka wskazówek odnośnie użytkowania komputerka. Podsumowując - Ocena dla obsługi Media Markt 5, natomiast dla obsługi ratalnej -5. Jednak nie chce zaniżać oceny MM i koniec końców wystawiam 3, podkreślając że opinię zepsuła przedstawicielka banku.