Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Braliśmy z mężem kredyt hipoteczny, wszystkie wymagane dokumenty złożyliśmy na drugiej wizycie w banku, natomiast kompetencje personelu pozostawiają wiele do życzenia. Nasz wniosek kredytowy 4 razy wracał od analityków do poprawy z powodu błędów we wniosku, błędy oczywiście były efektem pracy pana zza biurka. Umowa kredytowa miała zostać podpisana w 2 tygodnie po złożeniu wniosku, trwało to ponad miesiąc, nawet na zleceniu wypłaty transzy zrobił błąd. Człowiek, który tam siedzi nie ma bladego pojęcia o procedurach obowiązujących w instytucji, w której pracuje. Pracownik banku powinien wiedzieć o tym, że na wniosku nie można ot tak sobie przekreślić datę i napisać nową. Gdybym miała możliwość cofnięcia czasu zdecydowanie wybrałabym inny oddział. Ponadto kto to słyszał, żeby umowę kredytową na ileśset tysięcy podpisywać przy biurku doradcy, w innych bankach praktykowane jest zaproszenie klienta do oddzielnego pomieszczenia. Ten oddział ze standardami ma niewiele wspólnego. Radzę omijać szerokim łukiem.