Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Pojechałam do salonu CCC by odebrać buty z reklamacji. Był to ostateczny termin w którym miałam dostać decyzję o uznaniu lub zaprzeczeniu reklamacji. Okazało się jednak, że decyzji jeszcze nie ma i będzie popołudniu. Pojechałam więc następnego dnia. Weszłam do salonu, stanęłam przed kasą. W tym czasie kasjerka obsługiwała jedną panią. Za nią stanęła jeszcze jedna. Pani kasjerka jakby mnie nie widziała i obsługiwała osoby kupujące. W końcu zajęła się moją sprawą. Reklamacja została uznana i mogłam wybrać sobie nowe buty. Niestety wybór był niewielki. Tylko trzy fasony były w poszukiwanym rozmiarze. Zapytałam panią wykładającą towar o to, czy będzie jeszcze dostawa i czy mogę spodziewać się, że buty które reklamowałam jeszcze będą. Na to pani, że nie bardzo wie, bo w dostawach przychodzą różne buty. Zdecydowałam, że wezmę te które są. Przy kasie pani znów była zajęta. Po chwili dała mi kwestionariusz do wypisania. Musiałam podpisać mnóstwo dokumentów, paragon. Na załatwienie tej reklamacji zmarnowałam około 30 min a bardzo mi się spieszyło. Pani kasjerka była dość opieszała.