Opinia użytkownika: Sonia_40
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Do kina dotarłam 5 minut przed seansem. Kino to jest dość rozległe. Budynek ma 4 piętra. Kasy są na parterze, sale kinowe na 2 i 4 piętrze, a na 2 i 3 piętrze są kawiarnia i miejsce gdzie można zakupić popcorn. Wizyta była w środku tygodnia więc Klientów nie spotkałam wielu. Przy kasie była przede mną jedna osoba. Pani przy kasie była bardzo miła i kompetentna, powitała i pożegnała mnie. Byłam świadkiem jak Panu przede mną (ze względu na wizytę grupową) załatwiła tańsze bilety. Trochę przeszkadzało mi to, że Pani miała tyle zajęć jednocześnie-nie mogła skupić się na obsłudze Klienta(oprócz sprzedaży biletów, odbiera telefony do kina, oraz przez krótkofalówkę musi się komunikować dość regularnie z resztą obsługi kina). Kiedy podeszłam do kasy i tylko podałam godzinę filmu, Pani już wiedziała o jaki seans chodzi( znała na pamięć repertuar). W kinie obowiązuje program Pay back(zbieranie punktów za korzystanie z usług i nagrody za punkty). Podałam Pani kartę Pay back, a Pani podpowiedziała mi, że da się zebranymi punktami zapłacić za bilet(co też się udało). Punktów nie starczyło tylko na opłatę za okulary do seansu 3D (dziwna praktyka: okulary do seansu 3d nie są wliczone w cenę biletu). Pani wskazała gdzie szukać sali kinowej i pożegnała się ze mną. Udałam się na 2 piętro, gdzie chciałam zakupić napój. Na tym piętrze byłam jedynym Klientem więc obsłużona zostałam bardzo szybko. Tu znów Pan przy ladzie był bardzo miły, uśmiechnięty, powitał mnie, podpowiadał co mogę wybrać i co jest bardziej opłacalne, także pożegnał się ze mną miło. Przeszłam przez kontrolę biletów(tu też obsługa wypadła świetnie). Następnie udałam się do toalety gdzie niestety okazała się, że choć jest czysto, to nie ma jak wysuszyć rąk-nie było papierowych ręczników, a obie suszarki nie działały. Następnie przeszłam na kolejne piętro gdzie minęłam zamknięty bufet(podejrzewam, że ze względu na małą ilość Klientów) i udała się do swojej sali kinowej. Znalazłam swoje miejsce i rozpoczęłam oglądanie reklam. Niestety tej części zawsze w kinie nie lubię-reklamy ciągnęły się 25 minut. Polecam wszystkim, którzy korzystają z tego kina-może cie się spokojnie spóźnić na seans bo i tak macie jeszcze pół godziny do filmu właściwego.Oglądanie filmu przebiegło bezproblemowo, po seansie w drzwiach pojawił się kolejny miły Pan, żeby zebrać okulary od wychodzących osób. Po seansie udała się do drugiej toalety, gdzie znów były utrudnienia z suszeniem rąk-tym razem działała aż jedna suszarka. Przy wychodzeniu z kina w miejscu gdzie kasowane są bilety zostałam miło pożegnana. Jeżeli chodzi o czystość: okolice kas oraz poszczególne piętra kina były czyste. Sala kinowa w której byłam też taka się wdawała, ale niestety znalazłam śmieci wciśnięty w uchwyt na napoje). Toalety również można zaliczyć do czystych, ale rozdrażnił mnie brak suszarek. Z negatywnych kwestii dodam jeszcze mały wybór repertuaru (przynajmniej w ciągu tygodnia) i dość wysokie ceny biletów(wg. mojej oceny-ale może przesadzam, bo jeszcze niedawno korzystałam z biletów studenckich, więc ceny normalnych biletów są dla mnie szokujące lekko)