Opinia użytkownika: Sonia_40
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Udałam się do Leroy Merlin celem zakupienia grilla. Wyprawa nie była długa, bo mamy sezon gilowy i grille były dobrze wyeksponowane, widoczne już od wejścia. Wybór był przeogromny. Cała alejka różnych modeli, ogromny wybór cenowy- grille za kilkanaście złotych i takie po 200 złotych. Modele były też bardzo różnorodne tak więc każdy mógł znaleźć coś dla siebie. W dziale ogród, gdzie dostępne były grille, panował raczej porządek. Obok danego grilla dostępne było kilka zapakowanych wersji modelu. Także dalej na tym dziale była dostępna większą ilość wersji zapakowanych. Wybrałam interesujący mnie grill, ale okazało się że nie mogę znaleźć pudełka. Podeszłam do stanowiska informacyjnego (każdy dział ma swoje stanowisko, co oznacza punkt na średnio 3 alejki). W punkcie były dwie osoby. Pani z obsługi dopytała mnie tylko o który model chodzi i zaprowadziła mnie do wskazanego grilla. Po podaniu produktu spytała czy w czymś jeszcze może pomóc, a kiedy powiedziałam, że nie, odeszła. Następnie udałam się kas. Kolejki prawie nie była (2 osoby, z czego jedna już obsługiwana). Pani przy kasie niestety lekko mnie zawiodła- nie przywitała mnie, tylko od razu zabrała się za kasowanie produktu. Podała oczywiście kwotę do zapłaty i po wszystkim mnie pożegnała.