Opinia użytkownika: Pedro_5
Dotycząca firmy: Merkury Market
Treść opinii: Pewne rzeczy codziennego, domowego użytku z czasem wymagają ludzkiej ingerencji z powodu bądź to usterki, bądź zwykłego zużycia w czasie. Tym razem nadszedł czas na wymianę muszli toaletowej. Część „podzespołów” zostało zakupionych w hipermarkecie budowlanym Leroy Merlin (opisanym w osobnym poście), a pozostałe rzeczy zostały zakupione w Meruky’m Market’cie. Sam cykl instalacji, który nota benne przebiegł łatwo i szybko został celowo pominięty, ponieważ nie to jest treścią tych rozważań. Dokonując zakupu spłuczki toaletowej o pojemności 8 litrów (na marginesie wspomnę, że wydaje mi się że to troszkę za mało) wszystko wydawało się pięknie i konkretnie, jednak po powrocie do domu okazało się, że spłuczka w miejscu zatrzasków jest pęknięta i nie jest możliwe jej dobre zainstalowanie. Nasze przejęcie zwiększyło się, kiedy przypomnieliśmy sobie karteczkę, na której widniał napis „produkt należy sprawdzić przed zakupem” – baliśmy się, że zwrot towaru będzie niemożliwy i konieczny będzie zakup nowego. Pojęliśmy jednak próbę i wybraliśmy się do Merkury’ego w celu wymiany uszkodzonego elementu. Na miejscu pan sprzedawca, którego bez problemu można odróżnić spośród tłumu kupujących, dzięki uniformowi, który nosi każdy pracownik, powiedział, że faktycznie jest taka karteczka, jednak sprawdzi co się da zrobić. Znikną z naszego pola widzenia na ok. 5 min, po czym wrócił i przeprosił, że to tyle trwało, jednak szukał takiej samej spłuczki. Okazało się, że wystarczyło podpisać formularz i cały problem został zażegnany. Obsługa w sklepie miła i pomocna. Uważam, że ceny nie są zbyt wygórowane, jednak wydaje mi się, ze mogłoby być odrobinę taniej.