Opinia użytkownika: Pedro_5
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Jak to czasem bywa w mieszkaniu coś lub się zepsuje lub z racji swojego wieku nadaje się do wymiany. Tym razem przyszedł czas na muszlę w toalecie. Część rzeczy zostało zakupionych w hipermarkecie budowlanym Leroy Merlin, a część w Merkury Market (opisanym w osobnym poście). Pomijając sam cykl montażu, który odbył się bez większych problemów na wszelki wypadek, zresztą słusznie kupiliśmy rury załamane pod różnymi kątami. Po podłączeniu wszystkich elementów okazało się, że jedna rura pasuje, a dwie pozostałe nie. Z wystawionym dwa dni wcześniej paragonem i dwiema niepotrzebnymi rurami wybrałem się do Leroy Merlin, przy okazji zrobiłem zakupy w zlokalizowanym w tym samym miejscu hipermarkecie Auchan. Podszedłem do Punktu Obsługi Klienta, przedstawiłem zaistniałą sytuację i od razu otrzymałem zwrot pieniędzy. Pani, która mnie obsługiwała nie robiła wyrzutów, że musi oddawać pieniądze, nie widać było po niej choćby cienia złości. W miejscu tym bez problemu można odnaleźć i rozróżnić pracowników, którzy noszą charakterystyczne, wyróżniające się stroje. Dodatkową zaletą tego miejsca jest fakt szerokiego wyboru asortymentu, a także bliskość hipermarketu spożywczego i taniej stacji benzynowej.