Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Obserwacja dotyczy kontaktu z działem obsługi klienta sklepu. Lokalizacja tuż przy wejściu na salę po prawej stronie. Nie ma widocznego szyldu, że jest to dział obsługi, z dala jednak jest widoczna reklama zachęcająca do zakupów wyrobów tytoniowych w tym miejscu, bowiem za plecami Pań wystawiony na półkach wspomniany asortyment. Przy ladzie jeden klient, obsługa na stanowisku sprawdza coś w komputerze związane z obsługą tego klienta. Po chwili podchodzi druga Pani z obsługi i słyszę słucham. Moja wizyta w tym miejscu spowodowana była zakupem etui na tablet dzień wcześniej a dokładnie zwrotem zgodnie z tzw. sprzedażą konsumencką. Rok temu w tym dziale miałam problemy ze zwrotem jednego towaru, stąd obawiałam się, że dziś tez może być problem. Zakupione etui mimo wyraźnych zapisów na pudełku - parametrów, określeń wskazujących cechy itp. nie okazało się modelem na tablety pasujące do matrycy 7. Stąd była potrzeba zwrotu, bowiem podane cechy wprowadziły świadomie kupującego w błąd. Kilka minut trwała procedura zgłoszenia przyjęcia towaru, sprawdzenie paragonu, zawartości opakowania przez obsługę działu. Wydano mi zwrot gotówki bez problemu, wcześniej Pani z obsługi kontaktowała się z kimś z przełożonych i przedstawiła sytuację. Obsługa grzeczna, sprawna procedura. Tablice z prawami klienta, adresami rzecznika praw konsumenta umieszczone bardzo wysoko nad półkami z asortymentem tytoniu. Zbyt drobny druk, brak adresów gdzie należy zgłaszać nieprawidłowości lub zastrzeżenia.