Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: czystairlandia

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Po wejściu do sklepu skierowałam się na stoisko z elektroniką. Po drodze wzięłam mały koszyk , ustawione tuż za bramkami, czyste. zabrałam też aktualną gazetkę promocyjną , chociaż dzień obowiązywania się kończył dzisiaj gazetki były dostępne i poukładane na stojaku równiutko. Znałam treść gazetki ponieważ wcześniej przeglądałam egzemplarz, który został dostarczony do domu. Potrzebowałam przypomnieć sobie dla porównania promocyjne ceny i marki kart do aparatów. w sklepie mniej klientów niż zazwyczaj, jest późna pora i poniedziałek, gdzie z zasady nie ma dużo osób w takich miejscach. Kilka minut rozglądam się za kimś z obsługi ze stoiska elektroniki i rtv, nie ma nikogo. Postanawiam sama odnaleźć potrzebne i poszukiwane rzeczy. Towar na półkach poukładany asortymentem, ale nie ma tabliczek nad półkami przydatnych z opisami jaki jest to asortyment elektroniki. Potrzebowałam dokupić etui do tabletu i inne akcesoria. W zamykanej szklanej szafie z tabletami ceny podane, niestety tutaj elektronika trochę pomieszana asortymentem. |Spodziewałam się, że na półce obok znajdę też etui, tzw. pamięci, karty ale nic z tego. Każda z tych rzeczy ustawiona na innym dziale trochę trwało zanim odnalazłam. W ciągu regałów np. z pamięciami zobaczyłam, że są braki w asortymencie promocyjnym. Towar szybko został sprzedany, zostały tabliczki zachęcające do zakupu po atrakcyjnej cenie, z podana ceną, parametrami a towaru brak. Po kolejnych około 5 minutach odnalazł się na sklepie pracownik odpowiedzialny za stoisko z elektroniką rt, wszedł na sklep od strony działu obsługi klienta. Podchodzę i pytam, czy jest pracownikiem sklepu, ubrany w białą koszulę z identyfikatorem sklepu. Potwierdził, że jest pracownikiem sklepu, a konkretnie działu o który mi chodziło. Młody człowiek, skromny, kompetentny zaproponował pomoc. Konkretnie odpowiadał na pytania, pomógł odnaleźć potrzebne karty, podał dla przykładu konkretne modele, potwierdził zasady działania, gdy upewnił się jaki mam tablet. Potrzebne inne akcesoria też wskazał, gdzie można odnaleźć. Otrzymałam jeszcze kilka odpowiedzi na zadane pytania, które okazały się pomocne. Pan zorientowany w asortymencie i kompetentny, wiedział jaki osprzęt należy dokupić jeśli miałam potrzebę rozbudowy tabletu. Sprawdził przy mnie jeden z poszukiwanych artykułów, czy o tzw. przejściówki chodzi. Bardzo grzecznie traktował mnie jako klienta, miał czas na dokładną obsługę a przede wszystkim wiedzę działu, który trzeba przyznać jest co krok nowinkami zasypywany. Wystawiam ocenę bardzo dobrą, bo przyznam nie często spotyka się tak kompetentna i zorientowaną obsługę, a przede wszystkim klient nie został zostawiony sam sobie. Przyznam, że troszkę miałam mieszane uczucia do obsługi pracowników tego sklepu, bowiem rok temu w innym dziale obsługi klienta zostałam bardzo niekompetentnie obsłużona.Płatność przy kasie szybka, bez problemów. Niestety tylko kilka kas było czynne, długi czas oczekiwania w kolejce.