Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Cel wizyty: odbiór wcześniej zamówionej książki.Wprowadzenie: W zeszłym tygodniu zamówiłam książkę, 21.05.2012 zostałam drogą mailową poinformowana, że można ją odebrać w salonie.Opis:Wchodząc do sklepu zabrałam ze sobą gazetkę „tom'kultury empik” zawierającą uaktualnianą co 2 tygodnie informację nt. oferty. Po wejściu do salonu zwróciłam uwagę na tematyczne wysepki Dzień Mamy, Taty, Dzień Dziecka prezentujące różnorodne produkty w przejrzysty sposób.Następnie poszlam do działu z gazetami. Wybrałam dwie gazety i udalam się na pierwsze piętro odebrać zamówioną książkę. Pracownik wydał mi książkę i idąc ze mną w stronę schodów bardzo grzecznie wytłumaczył, że należy za nią zapłacić przy kasie. Wraz z książką otrzymałam próbkę kawy. Przy kasie zostałam obsłużona bardzo szybko. Poprosiłam o reklamówkę zwykłą, dziekując za ekologiczną. Szczególną moją uwagę zwrócił ład i porządek m.in. na wysepce z bestsellerami na piętrze obok książek dla dzieci. Stanęłam przy kasie jako jedyna osoba, ale krótko potem stanęła za mną kolejna klientka. Natychmiast została obsłużona w kasie obok.Wnioski: W tym salonie Empiku jakość obsługi jest bardzo wysoka. Pracownicy są pomocni, dbają o porządek i ład. Salon dla swoich klientów ma bardzo często mały podarunek, oprócz kawy dostałam również napój.