Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ROLL
Treść opinii: No i stało się, zabrakło w domu soli. Dobrze, że blisko mam dio wyboru aż trzy sklepy spożywcze. Wybrałem sklep Roll, bo jakoś zawsze tam jestem szybko obsłużony.Ciągle denerwuje mnie ta kartka na drzwiach wejściowych z godzinami otwarcia. Czy sklep naprawdę nie może sobie pozwolić na estetyczną tabliczkę?No ale to taki drobny szczególlik. Zakupy odbyly się szybko, bo faktycznie o tej porze nie było w sklepie wielu klientów.Po wejściu do sklepu od razu skierowałem się do pólek z artykułami sypkimi. Zdążylem zauwazyć, że znowu zdrożał cukier. 4,09 za kilogram to chyba dużo? Sól znalazłem w dwóch rodzajach: kamienna i morska. Wybrałem morską. Przy kasie oczekiwała na klientów pani z obsługi, jak zawsze grzeczna i uprzejma. Zapłaciłem za sól i pożegnałem się. To były naprawdę szybkie zakupy. Minusik który stawiam, to za tę kartkę na drzwiach wejściwych, bo poza tym sklep jest OK.