Opinia użytkownika: Nobi
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Do Ikei wybrałam się w celu zwrócenia wadliwego kosza-szuflady. Ucieszyłam się, gdy już na parkingu zauważyłam strzałkę informującą dokąd iść ze zwrotem. Po chwili znalazłam się w sali, gdzie było 5 stanowisk do obsługi klienta i tylko dwie osoby obsługujące. Na szczęście oczekujących klientów było tylko kilku. Stanęłam między nimi i wtedy zauważyłam liczne napisy: pobierz numerek. Rozglądałam się skąd pobrać ten numerek. Okazało się, że przy wejściu od wewnątrz sklepu znajduje się automat wydający numerki dla dokonujących zwrotu, czy żądających faktury. Po chwili mój numerek wyświetlił się na tablicy razem z informacją, do którego stanowiska mam podejść i to samo powtórzył głos. Nie zauważyłam numerów stanowisk, ale wśród dwóch pracujących stanowisk nie trudno wybrać właściwe. Pani Lucyna, ubrana w firmową, żółtą bluzkę sprawnie przyjęła zwracany towar.Otrzymałam kartę płatniczą opiewającą na kwotę zwrotu, gdyż płatności za towar dokonano kartą płatniczą, której nie miałam przy sobie. Wyszłam zadowolona z dokonania zwrotu szuflady zalegającej niepotrzebnie w domu.