Opinia użytkownika: Nobi
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Weszłam do marketu Obi w celu dokonania zwrotu fugi. Przypuszczałam,że zwroty przyjmowane są przy ladzie zaopatrzonej w szyld Centrum Serwisowe i skierowałam się w tamtą stronę. Stało tam już 5 osób, a za ladą była tylko jedna pracowniczka.Przeczytałam wszystkie napisy, by się upewnić, że stanęłam we właściwej kolejce. Napisy informowały o możliwości dostawy do klienta, płatności kartą, złożeniu zamówienia, ale nie było nic o zwrocie towaru. Podeszłam więc do chwilowo wolnej kasjerki pracującej po sąsiedzku i zapytałam, gdzie można zwrócić towar. Okazało się, że stanęłam we właściwym miejscu. Po chwili wszyscy stojący przede mną ludzie zostali obsłużeni. Ja także zostałam sprawnie i życzliwie obsłużona przez panią Izabelę. Po chwili trzymałam w ręku fakturę korygującą i gotówkę. Zadowolona wyszłam z marketu.