Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Z tym bankiem a właściwie jego pracownikiem panią Alicją nawiązałam kontakt przy okazji spraw leasingowych, a ściślej mówiąc to ona do mnie zadzwoniła po informacji otrzymanej od pana Marcina z Auto Salonu J&R, gdzie moja firma postanowiła poważnie przymierzyć się do leasingu samochodu osobowego o masie do 3,5 tony. Przedstawiła mi wtępną ofertę leasingu. Bardzo grzeczna i miła osoba z tej pani Alicji, najpierw w rozmowie telefonicznej przedstawiła sprawy związane z wstępną dokumentacją do weryfikacji – jasno, rzeczowo i konkretnie. Zapytała też o inne okoliczności mające istotne znaczenie z załatwianą sprawą. Pogodny głos i starannie dobrane słowa i kompetencje godne pracownika – specjalisty od leasingu. Poważna rozmowa, poważna sprawa ale przyjazny, miły i sympatyczny jej przebieg, bez wyniosłości pracownika banku. Na drobny żarcik też sobie mogłyśmy pozwolić – to jest możliwe, nawet służbowo, gdy obaj rozmówcy są pogodnej osobowości. Odbytą rozmowę uzupełnił e-mail od pani Alicji potwierdzający jej odbycie z wykazem dokumentów jakie powinnam przesłać.