Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Tematem mojej opinii nie są zmiany, które zaszły w katalogu Klub Super Obserwatora, choć i mnie one zaskoczyły, ale reklamacja, którą złożyłam droga mailową po otrzymaniu nagrody. Otóż po rozpakowaniu okazało się, że szyba skanera w urządzeniu wielofunkcyjnym, które zamówiłam jest zbita i nie powiem, ale bardzo mnie to zmartwiło, bo zależało mi na czasie, co prawda nie czekałam na nie aż 21 dni, ale nie wiedziałam ile trwać będzie rozpatrywanie reklamacji. Napisałam maila na adres uczestnictwo@ajkoscobslugi.pl, w którym opisałam swój problem, a po chwili otrzymałam odpowiedź. Proces komunikacji mailowej pomiędzy mną, a jakością obsługi był bardzo sprawny na każdym etapie i następnego dnia, czyli w piątek kurier, który dzień wcześniej dostarczył mi przesyłkę odebrał ją ode mnie. Wczoraj, czyli w poniedziałek otrzymałam maila, że nowe urządzenie już zostało do mnie wysłane i dziś kiedy przed południem otwierałam drzwi kurierowi z paczką byłam zadowolona, że sprawa reklamacji została tak sprawnie i kompetentnie załatwiona jak na firmę zajmującą się badaniem jakości obsługi przystało.